آسمان نامه اسفندماه ۱۳۸۸

 

آسمان نامه 

 

نخستین ماهنامه الکترونیکی نجوم ـ اخترشناسی و هوافضا 

 

سال اول/شماره چهارم/اسفندماه ۱۳۸۸ 

 

ماهنامه آسمان نامه/اسفندماه 1388 

جهت دریافت پوستر ماهنامه روی تصویر کلیک نمایید.  

جهت دریافت فایل ماهنامه اینجا را کلیک نمایید.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/11/24 ساعت 12:15

آواز حسنت ای جان هفت آسمان بگیرد
سلطان عشقت ای مه هر دو جهان بگیرد

حافظـــا سر ز کـــله گوشه خورشــــید برآر
بختــــت ار قرعـه بـدان ماه تمـــام انـــدازد

[ بدون نام ] 1388/11/24 ساعت 12:22

عجب علمی است علم هیئت عشق
که چرخ هشتـمـش هفتـم زمین است

نرگس 1388/11/25 ساعت 21:26

سلام به هفت آسمان.سلام به سلوک.سلام به بهار و سلام سلام سلام...
فاطمه جان جلدش واقعا فوق العاده است...بهت تبریک می گم

سبز و شاداب باشی...
"خداوندا ما را به حالی سبز و همیشه سبز برگردان........"

التماس دعا...

منتقد 1388/11/28 ساعت 15:19

سلام به همه ایرونی ها
بالاخره من دوباره وقت کردم بیام و یه سری به وبلاگ بزنم .
این آسمان نامه هم ،خیلی عالی و جالبه و برام خیلی جالبه که این همه نویسنده و مشتاق داره . من که افتخار میکنم و تشکر ویژه دارم از همه که دارند زحمت می کشند .


خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد