اولین گفتمان موج

موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان 

 با همکاری  

خانه فرهنگ و هنر باغ آینه 

 برگزار می کند  

اولین گفتمان موج 

جهت دریافت پوستر برنامه بر روی تصویر کلیک نمایید  

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
مگه چهارشنبه ها نبود!!!!!!!!!
ببخشید میشه سخنرانهاش رو بگین!چون دقیقا افتاده روی سمینار هفتگی ها ی دانشگاه اگه خوبتر باشه اینجا رو بیآیم!
مرسی

با سلام
به علت تراکم برنامه های آموزشی باغ آینه در روز چهارشنبه موفق به رزرو سالن اجتماعات نشدیم بنابراین نشست این ماه سه شنبه برگزار میشه ./ اما سبک جدید نشست های ماهانه سخنران نداره بلکه رهبر یا لیدر داره و همه دوستان در بحث شرکت می کنن و حق صحبت کردن دارن

پونه 1389/08/17 ساعت 17:58

میشه بفرمایید رهبر چه کسی هستن؟

با سلام
در این برنامه آقایان سرپاس و صالح پور و خانم احمدی به عنوان کارشناسان مرتبط و آقای مهرپرور به عنوان منتقد حضور خواهند داشت

[ بدون نام ] 1389/08/19 ساعت 20:30

سلام
ببخشید رصد چی شد؟!
کنسل شد؟!

ندا خجسته 1389/08/24 ساعت 15:10

اگر همه در این بحث شرکت کنند و باعث بالا رفتن سطح علمی همه شرکت کننده ها بشه خوبه البته این فقط یه ایده آله که امید وارم بهش برسیم

به هر حال همه چیز با گذشت زمان تغییر میکنه مثل سبک و سیاق گروه ما که خیلی وقته تغییر کرده

سلام
امیدوارم حال همتون خوب باشه
خیلی وقته که نتونستم بیام همایشها
ازتون یه خواهش دارم و اون تبادل لینک هست
اگر دوست داشتین وبلاگ من رو لینک کنین و من هم وبلاگ شما رو لینک میکنم

همتون رو دوست دارم
به امید دیدار تو گفتمان بعدی

...!! 1389/09/08 ساعت 19:21

سلام
خواهش میکنم قبل از اینکه بخواین همایش بذارین حداقل یه هقته قبل تو سایت بذارین.. ما که هرروز نمیتونیم بیایم تو سایت و سرک بکشیم و پست های تکراری بینیم..
خواهشا حداقل یه هفت قبل تو سایت بذارین که ماهم ببینم..نه دوروز قبل !

مینا 1389/09/08 ساعت 23:43

من هم با نظر بالایی موافقم... لطفا زودتر اطلاع بدین...!از طریق ایمیل یا اس ام اس هم که گرفتید اطلاعات رو نمی دید!!!!!!اگه زودتر بگین خیلی خوبه!ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد