دوره های زمستانی نجوم

 

 موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان  

 

برگزار می کند

  

دوره های زمستانی آموزش نجوم آماتوری  

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر کلیک نمایید  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/10/28 ساعت 15:41

وای خدای من
چه عکس توپی گذوشتین.می دونم الان چند وقت که اینجاست،اما من هیچ وقت فرصت نمی دادم کامل باز شه.
سکوت سنگینی داره...احساس می کنم اگه یه زمانی در یک همچین جایی قرار بگیرم.با سکوت هم آواز می شم و برای همیشه می رم یه جای دیگه.
در هر صورت ممنون از همه چیز.از اینکه با وجود مشغله های زیادتون بازم ایده های جدید می دین و فعالیت هاتون رو هنوز بدون اینکه از کسی انتظاری داشته باشید ادامه می دید.
موفق باشید...
گفتم دعای دولت او ورد حافظ است
گفت این دعا ملائک هفت آسمان کنند

برای گروهم 1388/11/04 ساعت 12:49

اخ این عکس و اگهی دوره های اموزشی رو که دیدم دلم پر کشید به گذشته به اون زمانی که بیشتر همراه گروه بودم . یادش به خیر رصدامون .خیلی خوشحالم که هر روز ایده ای جدید واسه پیشرفتمون به کار می بندید . در اسرع وقت میام گروه . من یکی از اون افرادی شدم که اس ام اس خیلی واسم مفیده چون در سفرم و دسترسی به اینترنت ندارم . در ضمن این آسمان نامه هم خیلی جالبه ! دوسش دارم .
در مورد همه چی تو یه کامنت نظر می دیم . ما اینیم دیگه !!!

موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] 1388/11/09 ساعت 18:55

آسملن نامه ی این ماه رو لطفا ژیپ نکیند چون ورژنش به ورژن کامپیوتر ما نمی خوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد