و اینک . . .

موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان  

 

تقدیم می کند 

 

سامانه ارسال پیامک 

 

 

 از این پس می توانید با شماره پیامک  

 

۰۹۳۸۲۸۷۴۱۹۰ 

 

با ما در ارتباط باشید 

 


 موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان 

 

نمایندگی انحصاری  

 

ماهنامه بین الملی اخترشناسی  

 

آسمان شب 

 

در غرب استان تهران 

  

ماهنامه آسمان شب

 

جهت دریافت ماهنامه با ما تماس بگیرید  

 

۰۹۳۵۲۳۵۵۴۰۳ 

 

۰۹۱۲۴۶۳۰۸۱۵ 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
طراحی 1388/10/22 ساعت 01:03 http://www.Irgig.com

salam
Dar surat Tarahi site nojumi mitavanid be site moraje karde va dar bakhsh tarahi elam konid

Astronomy

منتقد 1388/10/22 ساعت 19:08

سلام
من یه سوال داشتم
میخواستم بدونم این آقای مایک سیمونز کل افتخارش اینه که حامی نجوم آماتوره یعنی این بزرگترین افتخارشه . اگه این طوری من هم حامی نجوم حرفه ای هم . پس حالا یه نفر هم بیاد با من مصاحبه کنه . چرا اینا با این کاراشون کاری می کنند همه بهشون بخندند ...

[ بدون نام ] 1388/10/22 ساعت 21:10

سلام
مهم نیست دوست عزیز.چیزی که اهمیت داره اینه که اول و آخرش حامی همه ی ما خداست!!!خدایی که همه ی ما رو توو هفت آسمون دور هم جمع کرده و این سعادت رو نصیب ما کرده که ...

:) 1388/10/22 ساعت 22:07

عزیزم ! چه مثبت اندیش و رله!!!
ولی انتقاد جالبی بود دمت گرم.

منتقد 1388/10/25 ساعت 17:53

سلام
ببخشید برای قسمت پیامک نظر دهی نگذاشته بودید من مجبور شدم اینجا نظر بدهم
متشکرم از شما بابت توضیحات مفصلی که درباره ی قسمت پیامک گذاشتید من کامل متوجه شدم ولی باید چی بفرستی؟ بعد اگه بفرستیم چی می شه ؟ آهان راستی اگر تلفنتون اشغال بود میشه با این شماره تماس گرفت ؟


جواب منتقد 1388/10/26 ساعت 00:49

ببخشیدا اگه میشه کمی فکر شده سخن بگویید ( در بعضی موارد ) خوب این سیسیتم رو فعال کردن اگه احیانا در فعالیت های موسسه برای شما سوالی ژیش اومد بتونی بژرسی سریع هم جواب بگیری آره ....

من فکر کنم این دوستمون از عوامل استکباره . . .

پانیذ 1388/10/26 ساعت 13:38

در مقابل کسانی که پرواز را نمی دانند هرچقدر اوج بگیری کوچکتر می شوی

منتقد 1388/10/26 ساعت 13:42

آره درست حدس زدی من مقیم فرانسه هستم اما ایرانی ام و این حرف شما ایهام داره .......

یکی 1388/10/26 ساعت 19:07

آخ جون!!! دوباره بحثای جنجالی...
من میمرم برای این بحثای جنجالی...
چقدر تابستون سر اون قضیه ی دیرگچین حال کردیم...


ولی خدایی این سیستم پیامک خیلی خیلی خیلی چیزه چرتیه!!
ببخشیدا!!! به نظر من کار خیلی مسخره ایه!! خب اگه سوال داشته باشیم زنگ میزنیم...نه اصلا تو وبلاگ می پرسیم... اگرم نظر داشته باشیم تو باشگاه ها به مسئولای مربوطه میگیم...
به نظرم این غرتی بازیا...

بازم پوزش میطلبم...!

[ بدون نام ] 1388/10/26 ساعت 21:14

عجب!!!

محمد 1388/10/27 ساعت 12:46

با سلام خدمت همه دوستان از عوامل استکبار گرفته تا بقیه برو بچ
آقا !!!! این سامانه پیامک برای این راه افتاده که اگه اونا با شما کار داشتن از این طریق خبر بدن نه اینکه شما از اونا سوال کنید .
داداش در این زمونه به همت دولت خدوم و البته کریمه هزینه تماس تلفنی سر به افلاک میکشه شما هم شکر خدا همه در حوزه نجوم استاد هستید می دونیم از اینجا تا افلاک چقدر راهه . راستی چقدر راهه ؟؟؟؟؟؟
در ضمن این سامانه زنگ هم می زنه اگر تلفن اشغال بود با پیامک تماس بگیرید ( قابل توجه عزیزان این اوج تکنولوژی و پیشرفته که پیامک این موسسه زنگ هم میزنه ) برو حالشو ببر . . .

[ بدون نام ] 1388/10/27 ساعت 13:27

عحب؟
خوب مگه اشکالی داره از طریق این سامانه ی پیامک سوالم بپرسیم؟؟؟ای بابا!
در ضمن،از اینجا تا افلاک راهی نیست وقتی کاملا شکستی و چیزی ازت نموند متوجه می شی دوست عزیز!
والسلام

یکی 1388/10/27 ساعت 13:51

خب چه بدتر...خرج الکی!!
آقا جان شما که انقدر پول دارین،چرا یه دفتر درست و حسابی نمی زنید؟؟؟

پولتون اضافه کرده؟؟؟؟؟؟؟؟

درضمن!!!

غرض از زدن این کامنت فقط سنجش شما بود!
همه تون،سرتون درد می کنه واسه جنجال...

و امروز به این نتیجه رسیدم که موسسه هفت آسمان متشکله از یه سری آدم بیکار که فقط نشسته ان یکی خلاف نظرشون حرف بزنه،یه چیزی بگن!!!

I am sorry for you

محمد 1388/10/27 ساعت 22:44

سلامی دوباره
آقای یکی با شاید خانم یکی شما که عشق بحث و جنجال بودی چرا جا زدی
در ضمن فکر می کنید چند نفر مثل ما اهل اینترنت و سر زدن به ایمل هستند ؟
اما قربونش برم همه یکی یا شاید هم چند تا موبال توی جیبشون هست که اگر پیامک براشون برسه حداقل یک بار می خونن . پس در این شرایط یکی از بهترین راه های تبلیغ ارسال پیامک هست که انتخاب خوبی هست

سلام 1388/10/28 ساعت 12:15

آقا فکر کردید همه عین خدتتونن که اینترنت دارن چپ و راست تو وبگاهن این سرویس دهی برای آن کسان دیگر را در بر می گیرد که نمی توانند به پایگاه سری بزنند . . .

این بوبچ هفت آسمانی فکر همه جا رو میکنند خواهران و براداران گرامی سلام العیکم

ج.م 1388/10/28 ساعت 12:20

یعنی چی؟ چرا هفت آسمان کامنت نمی ذاره جواب این استکبارو بده هان هان هان........

غریبه 1388/10/28 ساعت 12:41

با سلام خدمت همه خواهران و برادران جان
این عامل نفوذی استکبار شناسایی شده در اسرع وقت تحویل مقامات قضایی خواهد شد . جهت نصرت اسلام و مسلمین صلوات بلند ختم کنید

یکی 1388/10/28 ساعت 13:00

این آقا یا خانوم غریبه خیلی باحاله!!!

کلی خندیدیم!!!

راستی یه چیزی!!شما که انقدر پول دارین!!
به اعضا وام بدین؟؟؟
یا اینکه پذیرایی رو تو باشگاه مفصل تر کنین!!!
سخنرانای خفن دعوت کنید!!
سالن بهتر اجاره کنید!!!

خلاصه اینکه بچه های گلم شما که انقدر پول دارین،از پولتون بهتر استفاده کنید!!!

منتقد 1388/10/28 ساعت 13:43

آی مردم به دادم برسید دارن پشت سرم غیبت می کنند آخه من که تو ایران نیستم که بخوای من رو دستگیر کنید . دوما اون آقایی که میگه من رو شناسایی کرده دروغ میگه آخه شما نیم من هم نیستی چطور به خودت می گی من ای نامرد .
از این به بعد اگه خاستید غیبت کنید اسم خودتون رو بنویسید و لطفا از اسامی مانند جواب منتقد و ج.م خودداری کنید .

BARMIA 1388/10/28 ساعت 15:14

سلام
چرا کسی به سوال های ما که تو قسمت «سوالات علمی خود را از ما بپرسید » هستش جواب نمیده . یه رسیدگی بکنید .
تشکر .

منم اون یکی 1388/10/28 ساعت 22:11

چه خبر اینجا ما هم بازی؟

یواش یواش فقط کم مونده همو بزنید. . .

یه صلوات بلند برای سلامتی سه تن بفرصت .. .

منتقد 1388/10/29 ساعت 11:20

سلام
من اصلا نمی دونم کی این دعوا رو شرع کرد اما من اینجا از همه ی کسانی که من باعث ناراحتی شون شدم عذر خواهی می کنم امیدوارم این کشمکش اینجا تموم بشه و تجربه ی خوبی باشه برای مدیریت وبلاگ که کسانی هم هستند که جلو بیاند و انتقاد کنند . اما از دست بعضی ها مانند یکی یا دوکی ناراحت هستم امیدوارم از این به بعد اگه شما خواستید انتقاد کنید سعی کنی انتقادتون سازنده باشه نه این که فقط منظورتون نابود کردن اعتماد به نفس تعدادی جوون باشه . آخه میدونید من دیشب کاووس دیدم بخاطر همین اومدم طلب بخشش آره من هم میدونم که شما میدونید که من مقصود خاصی نداشتم .
خدانگهدار .

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان

تشکر می کنم از اینکه افراد موضوعات مختلف را مورد نقد و بررسی قرار می دهند همچنین از آقا یا خانم منتقد هم تشکر ویژه دارم .

این سامانه با در نظر گرفتن تمام سود ها و ضررها ماه ها پیش در جلسه هیئت مدیره هفت آسمان به تصویب رسید پس موسسه تمام زوایای خوبی یا بدی این کار را در نظر گرفته است.

همچنین بسیاری از افراد دسترسی به اینترنت نداشته و ما می توانیم آنهارا از برنامه های رصدی و نشست ها با خبر کنیم چون بسیاری از افراد به ما گفته بودند که هر برنامه ای داشتید ما را از طریق تلفن با خبر کنید و ما به اینترنت دسترسی نداریم و از آنجا که هفت آسمان دوست ندارد که علاقمندان به این علم در کرج فعالیت های خود بکاهند اقداماتی بسیاری را در طول این یکسال از جمله فعال سازی سامانه پیامک را انجام داد.

سوالاتی را منتقد فرستاده است که اینجانب پاسخ می دهم

شما اگر سوالاتی درباره برنامه یا سوال نجومی داشتید یا قصد تهیه محصولی داشتید میتوانید بپرسید.
نکته بسیار جالب اینج است که این سامانه زنگ هم میخوره و شما میتوانید با ما در ارتباط باشید...

از تمامی دوستان بابت اعلام دیر پاسخ به این گونه سوالاتی پوزش می طلبم و همچنین این موسسه انتقاد پذیر می باشد و از تمامی دوستان از جمله منتقد دوباره از بابت انتقاد و نظر تشکر می نمایم و از این همه توجه به فعالیت های موسسه خوشحال هستم. . .

منتظر نظرات و انتقاد های خوب شما هستیم . . .

BARNIA 1388/10/30 ساعت 20:00

سلام
ببخشید ما چه جوری میتونیم شماره ی خودمون رو وارد سیستم پیامک شما کنیم که برامون پیامک بفرستید و از زمان همایش ها و .... با خبر بشیم ؟
تشکر
خدانگهدار .

هفت آسمان 1388/11/02 ساعت 01:22

با عرض سلام

افرادی که پیامک موسسه تا کنون به دستشان نرسیده به شماره قید شده یک پیاک بفرستند که این پیاک حاوی اطلاعات (اسم و متولد سال) باشد تا از این پس برای آنها اخبار موسسه ارسال گردد.

با تشکر

ریتا 1388/11/06 ساعت 18:34

لطفا در اسرع وقت به سوالاتم پاسخ دهید!

PALINA 1388/11/06 ساعت 21:12

سلام
وای چه سکوتی .الو کسی نیست .آره دیگه معلومه همه بچه درس خونند .البته امتحانای من تموم شده .
آقا کسی اینجا هست یه سایت محشر به هر زبانی درباره ی توربین های بادی به من بده .سپاسگذار میشم .خدانگهدار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد