نقاشی های نجومی کودکان

بچه ها !!!   

 

               بچه ها !!!

 

                               مژده !!! 

 

                                           مژده !!!   

  

 

موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان 

 

 تقدیم می کند 

 

مجموعه ای زیبا از نقاشی های نجومی کودکان  

 

 

 

 

لطفا بر روی تصویر کلیک کنید

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/05/09 ساعت 02:17

سلام
من همیشه کوچولو که بودم پر نورترین ستاره رو دوست داشتم ولی می دونستم چون خیلی بزرگ بچه های دیگه اونو به عنوان ستارشون انتخاب کردن.حالا که یه کم بزرگتر شدم می بینم که اون ستاره بزرگ همون سیاره ی مشتری که هر شب تو آسمون آشیونه ی دلای پاک بچه ها میشه.شاید برای همینه که اینقدر پر نور شده.
به هر حال این کار شما باعث شد من به کودک درونم نزدیک تر بشم.اول از خداوند تشکر می کنم و بعد از شما که ما بچه ها رو فراموش نکردین،مایی که فراموش کردیم روزی کودک بودیم؛و فراموش کردیم که در این مثنوی طبیعت برای یک بیت شدن باید دوباره همون کودک با همون دل پاک بشیم.
با سپاس فراوان
شاداب باشید
یا هیهات...

((زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد.
زندگی دیدن یک باغچه از شیشه ی مسدود هواپیماست.
خبر رفتن موشک به فضا،
لمس تنهایی ماه،
فکر بوییدن گل در کره ای دیگر.))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد