گشت رصدی دیرگچین

 

 با ما تفاوت را احساس کنید

 

 

 

موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان  

 

با همکاری  

 

شرکت بهار ارتباطات ایرانیان  

 

برگزار می کند  

 

گشت رصدی کاروانسرای دیرگچین 

 

 

 

شبی زیبا و بیاد ماندنی با آسمان پر ستاره کویر  

 

 بازدید از مادر کاروانسراهای ایران و روستای باستانی  

 

بیابانگردی و مشاهده طلوع زیبای خورشید کویر 

 

به همراه  

 

آموزش رصد آسمان شب توسط کارشناسان نجوم      

 

  

زمان حرکت : پنجشنبه 8 مرداد ساعت 2 بعدازظهر   

زمان بازگشت : جمعه ۹ مرداد ساعت ۱۲ 

مکان حرکت : آزادگان، روبروی داروخانه مریم، روبروی موسسه مالی و اعتباری مهر، شرکت بهار ارتباطات ایرانیان  

محل ثبت نام : شرکت بهار ارتباطات ایرانیان 

 خدمات تور :  

پذیرایی شبانه، صبحانه به شکل بسته بندی، پذیرایی بین راه ،اقامت در چادر، بیمه، راهنمای تور، وسیله نقلیه، آموزش رصد آسمان توسط کارشناس نجوم

(غذای شب خود راهمراه داشته باشید. غذایی که در اثرگرما فاسد نشود،کم حجم و پرمحتوا باشد ونگه داری آن شما را دچار مشکل نکند؛مانند کتلت، کوکو، کالباس،سیب زمینی پخته وسایرسبزیجات پخته.) 

   

قیمت تور: ۲۸۰۰۰ تومان  

                                                      

پایان مهلت ثبت نام : پایان وقت اداری روز شنبه ۳/5/88 

 

تلفن های تماس :    

موسسه علوم و کیهان شناسی هفت آسمان : ۲۲۱۵۱۱۷ - ۰۹۱۲۴۶۳۰۸۱۵ 

بهار ارتباطات ایرانیان :  09192972735 - 2211796 – 2211828

  

تذکر:  

  کفش راحتی، کرم ضد آفتاب، کلاه آفتابی، قمقمه ی آب، عینک آفتابی، کیسه خواب یا پتوی مسافرتی، یک بالش کوچک، چراغ قوه با فیلتر قرمزهمراه داشته باشید. وضعیت خود را در صورت بیماری حتماً در فرم هایی که در اختیار شما قرار می گیرد، یادداشت کنید .افراد زیر 18سال باید با یکی از بستگان درجه یک (بالاتر از 18 سال) همراه باشند.  

 

   

 
نظرات 34 + ارسال نظر
فاطمه احمدی 1388/04/07 ساعت 21:58

سلام علیکم
حیف شد اگه ارزون تر بود به برو بچ دانشجو بهشتی میگفتم بیان !
حیف که شما فارغ اتحصیلا یادتون می ره جیب دانشجو رو!(یا اغماض جیب ددی!)
انشاالله بهتون خوش بگذره!
راستی نمیشه واسه بچه های بهشتی ارزون تر باشه ناسلامتی ما پارتی داریم!
رو کارت دانشجویی تخفیف نمی دین!
کارت سلف چی؟
کارت پایان خدمت(منظورم مشمولانه!)
گواهی نامه!
نه؟
نه؟
بی خیال
خوش باشید ولی همیشه بهترین ها این ور بومند!(تحویلات)

هانیه رضایی 1388/04/09 ساعت 15:09

سلام
منم با نظر خانوم فاطمه احمدی موافقم.
چه خبره آقا32هزار تومن.حالا اینا دانشگاه سراسرین یه چیزی ما که آزاد میریم همین جوری کلی دارن از مون می چاپن دیگه پدر خانواده رو دراوردن.لااقل به ما یه تخفیفی بدین.

حداقل به دانشجوهای فیزیک یه تخفیفی بدین.

[ بدون نام ] 1388/04/09 ساعت 19:38

خوش کرد یاوری فلکت روز داوری
تا شکر کنی و چه شکرانه آوری

سلام
به نظر من اگر دوستان گشتی در اینترنت بزنن،و نگاهی به هزینه ی تورها بندازن،متوجه میشن هزینه ی این سفر چندان هم زیاد نیست.البته من نمی خوام بگم این مبلغ برای شخص من ناچیز،در واقع میخوام به عرض دوستان برسونم که این مبلغ مثل تورهای دیگه است و گرون تر نیست.
موفق و شاداب باشید...

غمگین 1388/04/10 ساعت 09:44

سلام
خانوم های عزیز غصه نخورید رصد های ارزون تر هم داریم . من پارتی ام از پارتی شما .... بله ~~

۲۸ و ۲۹ تیر ماه گشت رصدی داریم

منتظر باشید

فاطمه احمدی 1388/04/10 ساعت 10:49

سلام
بابا ایول واقعا نمی دونستم این همه این حرف بحث برنگیزه ! این نشون میده من چه قدر با مردم سرو کار دارم و چقدر درد مردمو می دونم!
1-این که جاهای دیگه گرون تره درسته کاملا !ولی من اگه با جاهای دیگه هم دوست بودم بهشون می گفتم حتما!
2- به قول یکی از استادام مردم دنیا برای علم هزینه می کنن یعنی بعضی ها که جیب پر پولی دارن و دل بی غمی و احتمالا از علم بی خبری ،هزینه ی کنفرانس های علمی خیلی از دانشمندان رو بدون اندکی چشم داشت پرداخت می کنن یا حتی رو قبض مردم آمریکا یه سالهایی پول آبونمان آپولو می اومد!
شما دوستان هم دو راه دارید:
الف- فرهنگ این رو بین پول دارهایی که شصتادتا ماشین تو خونشونه جا بندازین(اگه تونستید خیلی باحالید راحشو به منم بگید که درگیرم !)
ب- خودتون با توجه به علاقه ای که به علم دارید از هزینه های اضافی تون بزنید و برید(کاری که خیلی از همین بچه های هفت آسمان می کنن!نه؟)
3- راستش با عرض معذرت من چون زیاد به علم هیئت علاقه ندارم اینو میگم والا اگه چیز دیگه ای بود که خیلی دوست داشتم حتما طرف شما رو می گرفتم
4- بالا غیرتا اروزن ترش نمی شه کردتا اینایی که دوست دارن بتونن بیان
5- خواهر بنده که پولش رو پدر و مادر می دن و بی غمه فعلا و مثل من غم فلسفه بودن وچیستن و گرسنگی کودکان آفریقایی و کار و فیزیکه بی پول و عشق بدون نان رو نداره می گه با این حرفا آبروی من رو بردی! کسانیکه ایشون رو میشناسین ایشون رو از من قلم بگیرید چون تا ددی و جیبش پایدار است ایشون هم فعلا پایدارند
6- ببخشید طولانی شد غرض درددل بود که به درد گل تبدیل شد و این دنیای پر درد
7- ولی اگه برید حتما خیلی چیز یاد میگرید بچه های خوبی دارن بهتون چیز یاد میدن که تا 5 یا 6 ساله دیگه جزءبزرگای نجوم این مملکتند ان شاالله
8- راستی پول بلیط تئاتر چه قدر گرون شده !اگه پول دارین یه سری هم به تئاتر شهر بزنید این خصوصی سازی و بلیط گرون داره کمره تئاتری ها رو هم می شکنه!
موفق و سربلند و بی غم باشید

خجسته 1388/04/10 ساعت 11:35

سلام دوست جونای من

قربان شما برم . خیلی دوستتون دارم به خصوص خواهر شما رو خانم احمدی!!
که خیلی لطف دارن به من و واسم شعر های قشنگ می فرستن و واقعا لذت می برم .
به خدا اگه دست من بود همتون رو مهمون می کردم به یه ضیافت آسمانی ولی ...

اما نهایت سعی ام رو می کنم و با دوستان مطرح می کنم تا هزینه رصد ها کمتر بشه . راستش من خودم هم با این قیمتی که داده بودند واسه دیر گچین موافق نیستم و شرکت هم نمی کنم . برنامه هایی دیگه رو در نظر داریم که امید وارم قابل قبول واقع بشه و بتونیم در کنار هم بیاموزیم و از زیبایی های آسمان لذت ببریم .

برای لیلا

تا حال منت خبر نباشد / در کار منت نظر نباشد
تا قوت صبر بود کردیم / دیگر چه کنیم گر نباشد
آیین وفا و مهربانی / در شهر شما مگر نباشد
گویند نظر چرا نبستی / تا مشغله و خطر نباشد
ای خواجه برو که جهد انسان / با تیر قضا سپر نباشد
این شور که در سر است ما را / وقتی برود که سر نباشد
بیچاره کجا رود گرفتار / گز کوی تو ره بدر نباشد

گر حکم کنی به جان سعدی / جان از تو عزیز تر نباشد.

یا علی



[ بدون نام ] 1388/04/10 ساعت 19:22

با سلام خدمت دوستان آسمونی و هفت آسمانی لطفا اینقدر افشاگری نکنید چون اون وقت مجبور می شم یه سری آمار از بانک مرکزی افشا کنم که برای بعضی ها بد میشه البته یه پرونده از خانمی هم دارم که اگه خواستید رومی کنم . بگم . . . بگم. . .
یا حق

[ بدون نام ] 1388/04/10 ساعت 20:04

طلا که پاکه چه منتش به خاکه!
میگم راستی راستی داره کودتا میشه ها !
آقا شمام آره!!!!
به هر حال ما در این دیر خراب آباد مکانی جز آسمون برای هم اندیشی نداریم!
ولی عجب فضای بازی برا نظرخواهی دارین!
بابا دموکراسی

محمد 1388/04/11 ساعت 00:16

سلام
آقا تورو خدا به فکر ما اقشار کم درآمد باشید . بابا ما زیر خط فقر زندگی می کنیم . میگم نمیشه حالا خودتون تور رصدی برگزار کیند اینجوری ارزونتر در میاد
یا حق

سلام
دوستان عزیز و گرامی من بی طرفی خودم رو تو این قضیه اعلام می کنم و کاملا با قیمت تعیین شده موافقم چون مطمئنم کارشناسان محترم هفت آسمان با تدبیر و درنظر گرفتن تمام جوانب این هزینه رو تعیین فرمودند.
درضمن دوستان هفت آسمانی اگر برنامه ای در رابطه ی نجوم کودکان بود منم خبر کنید.

موفق باشید
یاحق

سارا 1388/04/12 ساعت 00:53 http://emroozy.blogfa.com

به نظر من جایی که قراره مخطلط باشه پشتش خیلی اتفاقا مخصوصا برای دخترها میفتهء چون ما ایرانیا جنبه این مسائل رو نداریم!!

فاطمه احمدی 1388/04/12 ساعت 12:14

فکر کنم از اصل موضوع داریم جدا می شیم ! اونم خیلی پرت !
من معذرت میخوام ! نه ! انگار جنبه بحث نداریم نه جنبه ...!؟؟
من این خانم رو نمیشناسم اما بهشون اطمینان می دم که بچه های اینجا ، چه خانمها و چه آقایان انسانهای متین ، موقر و کلی صفت خوبه دیگه اند!
این اولین بار نیست، آخرین بار هم نخواهد بود ،چون سلامت این گروه اتفاقا بزرگترین ارزش این گروهه!
من که از دل و دماغ ،برای بحث کردن در این صفحه با این نظر اخیر ،افتادم!
بازم معذرت می خوام نمی دونستم به این جا میکشه !
با احترام

سارا 1388/04/13 ساعت 00:45 http://emroozy.blogfa.com

سلام!
من قصد توهین به شماء گروه و افراد گروه رو ندارم!
اما من رو این اصل این حرف رو میزنم که وقتی تو چند تا از همایش ها شرکت کرده بودم خیلی از گروهها جنبه بحث رو نداشتند و به تمسخر میگرفتن به نظر من میشه از این رفتارا نتیجه گرفت که چند درصد و چه افرادی برای تفریح و خوش گذرونی به این اردوها میان!اگر هرکس نحوه صحبت یه عده آدم ... با اساتید رو میدید اعتمادی به همسفری با اونا رو نداشت!

سها(ح.م) 1388/04/13 ساعت 01:20

هانیه رضایی 1388/04/13 ساعت 10:35

سلام
فاطمه خانوم تقصیر شما نیست.من واقعا برای سارا خانوم متاسفم.
من واقعا این کامنت سارا رو دیدم حالم گرفته شد.بحث جالبی بود حتی من که 10 ام فهمیدم 7و8و9 مرداد یه مسافرت از طرف دانشگاه پیش اومده و نمی تونم بیام رصد بازم به این بحث علاقه داشتم و روزی دو بار به وبلاگ هفت آسمان میومدم.
من نمی دونم چی بگم اما احساس می کنم بقیه هم دیگه علاقه ای به این بحث ندارند!
این کامنت حال همه رو گرفت. اما حیف جالب بود هیچ وقت احساس نمی کردم هفت آسمان انقدر اهل بحث باشه!

ایلیا 1388/04/13 ساعت 13:29

این جوری کلاهمون می ره تو هماااااا...! بابا انصافتون کجا رفته؟ یه کم هم به فکره دانش آموزای الان (دانشجوهای آینده) باشید. همین طوریش کلی خرج کتابا و ابزارامون می شه. به نظر من ۳۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومن یکم زیاده که اگه کمتر بشه علاقه مندای بیشتری می تونن تو رصدا شرکت کنن.

ایلیا 1388/04/13 ساعت 13:47

واقعا واسه بعضیا که بقیه رو مثل خودشون می بینن متاسفم. عده ای انسان بی شعور که فکر می کنن از آسمون افتادن. این قول رو به همه ی آدمایی که مثل خانوم سارا فک می کنن میدم که تا حالا پاکترو با جنبه تر از بچه های ۷ آسمان ندیدم. برو ۱فکری به حال مغز ناقص و منحرف خودت بکن

[ بدون نام ] 1388/04/13 ساعت 14:23

دوست عزیزم ایلیا جان !
ما همه ی ما حق نظر دادن داریم ! ایشون نظرشون رو گفتن و من هم رد کردم لازم نیست به خشونت کلامی بکشونیم بحث رو؟؟؟
ما اصولا اهل دموکراسی و فضای بازیم (منظور از ما همه ی جوانهای ایرانی است!)

احسان یوسفی 1388/04/13 ساعت 19:20

خطاب به خانم سارا:

هیچ کس در کار ما جز دل نداند.

می دانی چرا؟ نمی دانی؟
معلوم است؛ نمی دانی؟ همچنین از جامعه هم بی خبری. هیچ ابله و بی جنبه ای این مقادیر ریالی را برای رصد خرج می کند؟ تا ازاین غلطا به انجام برساند؟ پس بدان داخل شهر بماند، حال و فرصت بیشتری می تواند فراهم کند. برو میدان کرج و حوالی آن جا؛ پرس و جویی کن و برو سری به ابتدای بلوار ماهان و پارک خانواده بزن و ذره ای فضولی کن. برو... کمی هم صفحه ی حوداث روزنامه را بخوانی می فهمی اشتباه گرفتی رصد و کاروان های ما جای این کار ها نیست.
ضمن این که باید دانست بی جنبگی ربطی به رصد ندارد ربطی به مخطلط بودن جمع ندارد بی جنبه همه جا بی جنبه است و کارش جز انحراف انجامی ندارد.
آخرش هم بگویم کسی که رصد می آید در جمع ما از قبل رصد می شناسد ما را و دو چیز او را به اینجا می کشاند:
1. یا مثل من و دوستانم دیوانه ی نجوم است و زندگی در این راه و روش گذاشته. حتی می توانی بپرسی کسانی مثل آقای م.ف. میرسلیمی و مثل ... چه قدر برای خودشان و خانواده شان وقت می گذارند و چـــــــــــــــقدر برای نجوم.
2. یا به خاطر صفا و پاکی این جمع می آیند من و همه در این جمع کسانی را می شناسیم تا کنون نمازشان قضا نشده پس اگر در این هم بله هرگز نمی آمدند.

در کلبه ی ما رونق اگر نیست صفا هست
آن جا که صفا هست درآن نور خدا هست

سارا 1388/04/14 ساعت 22:44

حالا که بحث به اینجا کشیده همه صورت حق به جانب میگیرن!
آقای یوسفی من هم جز دسته اولم که بخاطر عشق به نجوم از کرج برای هر برنامه رصد خانه زعفرانیه میرم و تمام تلاشم شده اینکه انقدر اطلاعاتم رو در این زمینه قوی کنم تا بتونم توی گروه دانشجویی دانشگاه مالک اشتر عضو شم و... همینطور خیلی علاقه داشتم جز گروه هفت آسمان باشم و به همین خاطر برنامه های این گروه رو دنبال کردم اما از همه جوانب قابل مقایسه با پایگاههای دیگه نیست!
این موضوع برای خیلیها واضحه اما خانم احمدی و بقیه دوستان نمیخوان قبول کنند و البته قانون رفتار برای حفظ اعضا همینطور باید باشه!!!!!

محمود 1388/04/15 ساعت 20:43

ایت ایز وری اکسپنسیو!!!

s.k 1388/04/16 ساعت 12:16

خوب !!

ممنون از اینکه نظر دادید تا حالا برای ما . برای گروهی که به قول شما در حد پایگاه های دیگه نیست . به نظرم بیشتر از این وقتتون رو تلف این گروه نکنید و تلاش کنید برای همون مالک اشتر . ما هم آرزوی موفقیت می کنیم و با کمال میل و نهایت شادمانی از شما خدا حافظی می کنیم و شما رو با افکارتون که ظاهرا ، کاملا فسیل شده است تنها می گذاریم تا دائم خودتون را تایید کنید و دیگران رو تکذیب و لذت ببرید . چه زندگی خوبی !!

مطمئن باشید ما نیازی نداریم شما عضو گروهمون بشید . خدانگهدارتون!

فرزین 1388/04/16 ساعت 12:37

با سلام از روی عادت نوشتم کامنتی من برایت

این چه ننگ است این چه ننگ است پول مفت گرفتن این چه ننگ است

عزیزان
یه کم رعایت تمام اقشار جامعه(مگه سود ادامس خروسو فال چقدرههههههههههههه ؟!!!!!!!!) و تمام مقاطع تحصیلی رو بکنید(هر چند سواد نداریم اخه پول نداریم بریم یونی) از عشق این بچه ها به نجوم سوء استفاده نکنید و فکر پول به جیب زدن خودتون نباشید

[ بدون نام ] 1388/04/16 ساعت 14:36

جناب آقایان ِ همکار تحویل بگیرید . متهم هم شدیم

[ بدون نام ] 1388/04/16 ساعت 17:32

گفتم دعای دولت او ورد حافظ است
گفت این دعا ملائک هفت آسمان کنند
سلام به همه ی دوستان.
یقینا بعضی از صحبت هایی که اینجا شده از ته دل نیست،چون من معتقدم ظاهر هر چیز هر چقدرم که تیره به نظر بیاد بازم در نهایت به روشنی میرسه.
من خودم دانشجو هستم،وضعیت مالیم هم چندان تعریفی نداره،اما معتقدم 25000 ،3000 ،4000 و...ناچیز اگه ما بدونیم قراره تو این سفرا چی بدست بیاریم؛اونچه که من بدست آوردم خیلی با ارزش تر از اون مبالغی بود که پرداخت کردم و هیشه از خداوند تشکر می کنم که به من فرصت چنین تجربه هایی رو داد.
کسانی که تو این عرصه فعالیت می کنند با عشق و علاقه ای حقیقی تلاش می کنن دانشی رو که با زحمات زیاد کسب کردن به دیگران هم انتقال بدن.اگه تنها یک بار در این سفرها شرکت کرده باشید حتما متوجه شدید که این هزینه ها صرف راه میشه،سودی که این دوستان می برن معنوی چون دارن دانششون رو به دیگران انتقال میدن و علاقشون رو گسترش میدن.
شاداب باشید...

خجسته 1388/04/16 ساعت 18:42

اوه خدای من !!

چندتا اتهام . رفتارهای بد . سود جویی . چه میدونم تا فردا احتکار و گران فروشی و اقدام علیه امنیت ملی هم میاد روش . با با بی خیال !!

و اما در جواب سارا ! دغدغه هایی داری که تا حدی درسته ، به عنوان یه دختر بعضی رفتار ها گاهی اوقات تو جامعه اذیتم می کنه و یا شاید نگران بشم . اما همه را نباید یه جور دید . اول اینکه هر کس مسئول رفتار خودش است و اگر شما درست رفتار کنید و محکم برخورد کنید . مطمئن باشید هیچ کس حتی با شما صحبت هم نمی کند اگر مایل نباشید!! چه برسه به ...
به نظرم به جای اینکه از موضع انتقاد بلند بشید و کلاه همه چیز دانی به سر کنید منطقی باشید از خودتون شروع کنید ، خودتون رو قوی کنید از همه لحاظ با چشم باز وارد جمع ها بشید و زیاد هم به دیگران کاری نداشته باشید . شما راه خود رو برید بدون دغدغه و خود رو درگیر هیچ ما جرایی نکنید " هر چند تاکیید می کنم به عنوان کسی که هم در برنامه های زعفرانیه بودم ، هم آی دی اس اس و هم دیگر گروه های انجمن نجوم آماتوری تهران و دیگر گروه های خود جوش بچه های باشگاه تهران و به عنوان کسی که 5 ، 6 ساله دیگه همه رو به خوبی می شناسم ، به شما قول میدم که در هیچ گروهی مثل همکارهای من پیدا نمی کنید ، من نمی دونم شما چه موردی تو ذهنتونه و دارید می گید ، " بدونید ما مسئول رفتار همه مردم که نیستیم ولی در مورد خودمون مطمئنیم "
به عنوان یه دوست می گم عینک بد بینی رو از چشمت بردار و به خودت و به دیگران اعتماد کن . نه خیلی !! تا اندازه ای که نیازهای اجتماعی ات به عنوان یه انسان بر آورده بشه . انسانها نیاز به فعالیت های گروهی دارن نیاز دارن با هم سن و سالهاشون باشند ، نیاز دارن تو اجتماع باشند با تمام خطرات ولی اگر کناره بگیرند رشد نمی کنند ، تجربه های بد که باعث بد بینی شده فراموش کن و بدون همه آدم ها مثل هم نیستند ، در مورد مردم زود قضاوت نکن و همیشه بدونید انسانها اون جوری که به نظر می رسند نیستند ، بهتر یا بد ترند !!
از خودت بپرس مگه چند بار من این گروه رو دیدم با چند نفرشون حرف زدم و چقدر می شناسمشون که در موردشون قضاوت کنم !!
از خودتون بپرسید چرا با این قطعیت در مورد سطح علمی گروهی قضاوت می کنم ، از خودت بپرس من کجای کارم ؟؟ آیا قضاوتم معرضانه نیست ؟
در ضمن این رو بدون که اگر نظر شما با دیگران متفاوت هست دلیل نیست همه اونها دروغ میگن و شما درست میگید ، اتهام زدن به دیگران و چشم بستن روی حقایق باعث طرد شدن میشه !! مواظب باش ، بدترین نوع تنهایی ، تنهایی انسان مغروره!!

در آخر همیشه یه چیز رو مد نظر داشته باش ، هر قضاوت یا نظری که در مورد کسی میدیم باید پاسخگو باشیم چه در این دنیا و چه در دنیای دیگر !

مراقب خودت باش
یا علی

با سلام خدمت همه دوستان گرامی و عزیزانی که همچنان با نظرات زیباشون ما رو راهنمایی می کنن . خوشحالم از اینکه دوستان و اطرافیان ما اینقدر با دقت ما رو تحت نظر دارن که اگر خدایی نکرده اشتباهی رو ندانسته انجام دادیم به ما تذکر می دن اما نباید فراموش کنیم که باید مراقب باشیم تا احیانا از اون ور پشت بام نیوفتیم . . .
به هر حال از اینکه ما رو فراموش نمی کنید از شما سپاس گزارم و خداوند منان رو شاکرم که دوستان خوبی چون شما رو قسمت ما کرده .
به امید دیدار همه شما عزیزان
یا حق

فاطمه ر 1388/04/17 ساعت 12:40

با سلام خدمت دوستان عزیز
خوبه که همه جا قوانین رعایت میشه!
یعنی با توجه به صحبتهای مدیریت پایگاه که فصل الخطاب است.و با استفاده از رهنمود های ایشان:
1)هزینه سفر بسیار مناسب تععین شده و جای بحثی باقی نیست.
2)یک عده اغتشاشگر که توسط عوامل خارجی تحریک شده بودند قصد داشتند فضای علمی رصد رو به سخره بگیرند که با هوشیاری بچه ها خنثی شد!
3)زین پس پیرامون موضوع رصد به گفتگو میپردازیم نه کم نه بیش!
4)عواقب اغتشاشات بعدی به عهده خودتان است و مدیریت مسوولیتی نمیپذیره!
(برداشت شخصی گزارشگر از رهنمودهای مدیریت)
با سپاس فراوان

خجسته 1388/04/17 ساعت 14:16

برداشت جالبی داشتی ، اما ظاهرا من خیلی زودتر از تو از حال و هوای .... .و مشکلات پس از اون بیرون اومدم . خوب شد یکی حساس تر و دلخور تر از من هم پیدا شد . من می خواستم بگم اگه آدم بخواهد بین مردم زندگی کنه و دوست بشه و لذت ببره . نباید با زیر سوال بردن دیگران و سخت کردن شرایط خودش رو محدود کنه ،( ممکنه کسانی بد رفتار کنند ،ممکنه ایده آل نباشند و اهدافشون با ما متفاوت باشه ، اما ما نباید خود سانسوری کنیم و چون یه همچنین افرادی هستند به فرض تو گروه 7 آسمان ، من علاقه خودم رو فراموش کنم و کنار بکشم و تو برنامه هاشون شرکت نکنم ) و در ضمن می خواستم بگم گاهی نگاه آدم باعث محرومیت میشه ، چون خودم این رو تجربه کرده بودم ، گفتم .

ع-...... 1388/04/18 ساعت 00:24

سلام

۳۲۰۰۰ نه ۲۸۰۰۰ آقا باز هم زیاده من این ژولو از کجا بیارم آخه

موسسه شما وام نمیده نه؟

اگه وام میده اول به من بگید؟

وحید! 1388/04/24 ساعت 23:50

سلام!
بابا قبلا خیلی قیمتها مناسبتر بودا!!!!!!
راستی به نظر شما چرا باید نظر خانم سارا غلط باشه!؟
خدایی شما تضمین میکنید که یه دختر سالم از همه لحاظ بدست خانوادش میرسه؟
شما که با فرهنگ افراد مختلف گروه آشنایی ندارید درسته؟پس میشه احتمال این مسئله رو داد!
یا علی!

[ بدون نام ] 1388/04/29 ساعت 12:24

وحید جان شما و سارای عزیز یه لطف کنید و همدیگرو مواظبت و کنترل کنید مطمئنا موسسه از پس تضمین سلامتی بقیه اعضا بر خواهد امد تنها مشکل کوچک گروه شمائید که انشااله با همت خودتون حل می شه اونم.

هانیه رضایی 1388/04/29 ساعت 16:24

بابا
عجب قضیه ای شدااااااااا!
حالا به همه ثابت شد که همه سرشون برای این بحث درد می کنه!
و به فاطمه که این بحث رو شروع کرده هیچ ربطی نداره!
راستی میشه یه لطفی کنین چیکیده ی همایش رو توی وبلاگ بذارین برای کسایی کهمثل من نمی تونن بیان.

همیشه شاگرد 1388/04/31 ساعت 01:14

سلام
دوستان فکر نمی کنین قضیه یه ذره لوس و بی مزه شده.البته یه ذره که چه عرض کنم...
درضمن دیگه فضای اینجا از یه فضای نظرسرا کاملا خارج شده و دوستان به جای نظر دادن با طعنه ها و کنایه ها و تیکه هاشون دارن هم دیگه رو له و مچاله می کنن![افسوس]
فکر کنم اگه همین جوری پیش بره قضیه به دعوا و گیس و گیس کشی هم بکشه![اضطراب][ترس][نگرانی]
پس بزرگوارن و سروران عزیز یه کم کوتاه بیاین و یه صلولت بفرستین [به قول معروف] و قضیه رو همین جا ختم به خیر کنین.[قلب][گل]

قربوووووووووووووووووووووووون همتون
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد