چهارمین مسابقه سراسری نجوم

 

چهارمین مسابقه سراسری نجوم 

 

 

به منظور شناسایی استعداد ها ، ساماندهی و رتبه بندی منجمین آماتور سراسر کشور چهارمین دوره مسابقه سراسری نجوم توسطمرکز مطالعات و پژوهش های فلکی ـ نجومی برگزار می گردد.
در این دوره ، مسابقه به صورت کتبی و یک مرحله ای ، اردیبهشت 88 ،و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد. 

 


منابع مسابقه : 


مقدماتی
1ـ نجوم به زبان ساده ، مایردگانی ، ترجمه محمدرضا خواجه پور ، انتشارات گیتاشناسی تهران
2 ـ پژوهشی در اعجاز علمی قرآن ، دکتر محمدعلی رضایی اصفهانی (بخش زمین از صفحه 180الی 208) (بصورت جزوه آماده است)

پیشرفته
1 ـ نجوم دینامیکی ، نوشته رابرت تی . دیکسون ـ ترجمه احمد خواجه نصیرالدین طوسی
چاپ مرکز نشر دانشگاهی ، تهران
2 ـ فصول 2 ، 5 نجوم کروی ، نوشته اسمارت ، ترجمه داود محمدزاده ، چاپ مرکز نشر دانشگاهی (بصورت جزوه آماده است)
 


جوایز مسابقه:نفر اول پیشرفته : TAL120 تلسکوپ
نفر دوم پیشرفته : دستگاه موقعیت یاب GPS
نفر سوم پیشرفته : دوربین دوچشمی 70*15
نفر سوم مقدماتی : TAL65 تلسکوپ
نفر دوم مقدماتی : دوربین دوچشمی 80*20
نفر اول مقدماتی : دوربین دوچشمی 35*7
نفرات چهارم تا پانزدهم هر سطح نسخه اصلی نرم افزار نجوم اسلامی - تسهیلات خرید ابزار نجومی - کتب و مجلات ولوازم آموزشی و...
به مناسبت چهارصدمین سال استفاده از تلسکوپ (سال جهانی نجوم) به چهارصد نفر جوایزی اهداء خواهد شد . 


زمان ثبت نام:  

بیستم بهمن الی بیستم اسفند87
 

زمان برگزاری آزمون: 

 11 اردیبهشت 1388
 

لازم به ذکر است که ثبت نام بصورت اینترنتی خواهد بود.  

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و  ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک کنید .  

برای آشنایی با نحوه تهیه منابع مسابقه اینجا را کلیک کنید .

برای آشنایی با مراکز برگزار کننده اینجا را کلیک کنید .

برای دیدن پوستر مسابقه اینجا را کلیک کنید .

نظرات 8 + ارسال نظر
گروه اکسیر 1387/11/23 ساعت 00:39 http://www.ex1r.com

با سلام.

وبلاگ جالب و پرمحتواییی دارید . تبریک میگم . خوشحال میشیم از وبسایت ما هم دیدن کنید.

ما در وبسایت خود با برنامه های نظیر اسپمر رایگان رومها ، اموزش تخصصی هک ایدی و سایت ، سورسهای کمیاب و درخواستی شما ، مقالات جالب و ... منتظر شما هستیم.

موفق باشید.

[ بدون نام ] 1387/11/23 ساعت 14:30

قالب وبلاگ را بهتر و نجومی نمایید

سلام
تبریک میگم خیلی خوبه!
فقط قالبشو خاص کنید یه قالب سفارشی!
راستی ادرسشو گذاشتم تو لینکای وبلاگم البته وبلاگ من یه وبلاگ دلی اما چون دوست داشتم واسش تبلیغ کنم این کارو کردم.
راستی هر وقت آپش کردین به منم خبر بدین.
امیدوارم هر روز شاهد پیشرفت هفت اسمان باشیم.
فعلا یاحق.

سها ( ح.م) 1387/11/28 ساعت 13:50


به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم

شیرین 1387/12/15 ساعت 13:57

خیلی خوبه
من امروز تو مسابقه شرکت کردم امیدوارم قبول بشم.

[ بدون نام ] 1387/12/15 ساعت 16:11

ما از اینجا و ار آنجا نیستیم ما زبیجاییم و بیجا میرویم
سلام و عرض ادب ادب دارم خدمت شما دوستان آسمانی.و همچنین تبریک عرض میکنم.
من پیشنهاد می کنم،اگر امکانش هست.در ابتدای هر خبری که در وبلاگ ثبت میشه،یک جمله ی مرتبط با نجوم از آسمان کلام خدا یا از آسمان کلام مولاناوبزرگان ادب بیاورید.
همانا آفرینش آسمانها و زمین بزرگتر و شکوهمندتر از آفرینش مردم است."سوره ی مبارکه ی غافر.آیه57 "
شاداب باشید.

سایت خوب وجالبی دارید
فقط قالب آن را تغییر دهید
امیدوارم همیشه موفق باشید

جغد پیر شاخ دار 1387/12/16 ساعت 17:12

بنام خدا

سلام

من نتوانستم ثبت نام کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد